top of page

הצבע הצהוב בעיצוב

פעמים רבות אנחנו נתקלות בשאלה - איזה צבע יהיה הצבע השולט בחדר הילדים, בפינת העבודה או בסלון ובמטבח? זוהי שאלה שעליה צריך לענות לפני תחילת עיצוב הבית והיא תכתיב לנו את בחירת הריהוט ואקססוריז שנרכוש. צבע יכול להרים עיצוב למעלה ולשנות את כל פני הבית, הוא יכול להיות קשור לאופי בני הבית ולהרגשה הכללית אותה אנו רוצים לחוות ביום יום.

מנורת תקרה צהובה קיטה קידס

כשהכל סגרירי ואפור בחוץ החלטנו דווקא לספר לכן קצת על הצבע הצהוב!

מוצרים צהובים באים במגוון רחב של צהוב, לרוב נמצא צהוב חרדל, צהוב לימון, צהוב בייבי או צהוב שמש. חשוב לבחור את הגוון הרצוי ובו להתמקד כיוון ששילוב בין הארבעה לא תמיד יוצא מוצלח..

הצבע הצהוב מסמל בראשונה את אור השמש, הוא צבע חם שמעלה את מצב הרוח ו"מאיר" אותנו גם מבפנים. באמונות מסויימות הצבע הצהוב מקושר לחוכמה, סובלנות ושמחה. הוא מומלץ מאוד באזורי עבודה, למידה או משחקים כיוון שהוא מעלה את הריכוז לשוהים בחלל.

מתלה קקטוס צהוב קיטה קידס

הצהוב הולך נהדר ב"נגיעות", כאשר מוסיפים נגיעות צהובות בחדר הילדים או בחדר העבודה לדוגמא - במנורת תקרה, רשת השראה, מדבקות קיר, מדף או שניים או מתלי תיקים. כאשר רוצים לצבוע קיר שלם צהוב יש לבחור צהוב עדין ובהיר מאוד על גבול הלבן.

רשת השראה צהובה קיטה קידס

אנחנו ממליצות לבחור 2-3 פריטים בצבע הזה ולשלב אותם עם שחור\לבן\אפור\מנטה, כך נצליח לקבל חלל מעוצב בעדינות ולא נקבל חלל עמוס ותחושה של אי סדר או אי שקט. הקפידו לבחור פריטים מדוייקים ופרקטיים כך תבטיחו עיצוב שלם המשלב נכון את כל המרכיבים בחדר.

מדבקות קיר קיטה קידס

אנחנו כאן לשאלות והתייעצות..

בהצלחה!

מנורות תקרה >>> http://www.kitakids.co.il/lightdesign

מדבקות קיר >>> http://www.kitakids.co.il/wallstickers

מתלי בגדים >>> http://www.kitakids.co.il/wallhanger

רשת השראה >>> http://www.kitakids.co.il/wallgrid

חדר ילדים מעוצב קיטה קידס

המומלצים:
הועלה לאחרונה:
bottom of page